loading...

علی بابا

نیما بازدید : 21 دوشنبه 15 دی 1399 نظرات (0)

افرادی که در حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ کار می‌کنند، به خوبی می‌دانند که بالا رفتن تعداد فالوورها درشبکه‌های اجتماعی، ارزش یک اکانت مجازی را تضمین نمی‌کند.درعین‌حال، افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، مزایای زیادی دارد. برای مثالمردم قبل از فالو کردن یک اکانت اینستاگرام ، به تعداد فالوورهای آن نگاه می‌کنند و هرچه تعداد فالوور اینستاگرامبالاتر باشد، احتمال اینکه افراد بیشتری آن پیج  را فالو کنند، افزایش می‌یابد.بنابراین، تعداد فالوورهای اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی، تأثیر زیادی بر بازدهی آن‌ها دارند.به همین دلیل، در این مطلب قصد داریم راه‌های افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی، مانند خرید فالووراینستاگرام را  باهم بررسی کنیم.

خرید فالوور اینستاگرام

این روزها اینستاگرام تبدیل به سنگ بنای حضور اجتماعی بسیاری از برندهای تجاری شده است. به همین دلیل هم هست که افراد زیادی به خرید فالوور اینستاگرام، به‌عنوان یکی از روش‌های افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی نگاه می‌کنند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که فالوورهای زیادی ندارند و نمی‌توانند حضور اجتماعی قوی برای کسب‌وکار خود به نمایش بگذارند، ممکن است به فکر خرید فالوور اینستاگرام افتاده باشید. زیرا هرچه فالوور اینستاگرام شما بیشتر شود، فرصت بیشتری برای تعامل با کاربران پیدا می‌کنید. در ادامه می‌خواهیم به چند مورد از سؤالاتی که معمولاً برای کاربرانی که می‌خواهند فالوور اینستاگرام بخرند، ایجاد می‌شود پاسخ دهیم.

آیا امکان خرید فالوور اینستاگرام واقعی وجود دارد؟

زمانی که برای پیج خود فالوور اینستاگرام خریداری می‌کنید، تعدادی اکانت، شما را فالو می‌کنند که فقط برای همین کار ساخته شده‌اند و قرار نیست هیچ‌گونه واکنشی نسبت به پست‌های شما از خود نشان دهند.

بعضی از این اکانت‌ها، کاملاً شبیه اکانت‌های تقلبی به نظر می‌رسند. یعنی ممکن است در بخش نام، فقط عدد وارد کرده باشند و شاید یک یا دو پست هم با مفهوم «خرید فالوور» در صفحه‌ی خود داشته باشند. بعضی دیگر هم ممکن است شبیه اکانت‌های واقعی باشند و تعدادی عکس، فالوور و حتی کامنت هم داشته باشند.

نحوه‌ی خرید فالوور اینستاگرام رایگان

از همان ابتدای کار، ممکن است فکر بسیاری از ما به سمت خرید فالوور اینستاگرام رایگان برود. خیلی از ما مدت‌ها به دنبال پیدا کردن برنامه‌ای که به‌صورت رایگان فالوور اینستاگرام در اختیارمان بگذارد، می‌گردیم و زمان زیادی را صرف این کار می‌کنیم. بهتر است بدانید که برای افزایش مخاطب در شبکه‌های اجتماعی، باید مقداری هزینه کنید! برنامه‌هایی که وعده‌ی خرید فالوور اینستاگرام رایگان به شما می‌دهند، قابل استفاده نیستند و بعد از مدتی با بلاک شدن برنامه از طرف اینستاگرام، شما فالوورهای خود را از دست می‌دهید.

فالوور اینستاگرام بدون ریزش

راه خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش

برای خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، باید از طریق سایت‌های مطمئن اقدام کنید. سایت‌هایی وجود دارند که می‌توانید به‌راحتی از آن‌ها فالوور اینستاگرام بخرید و نگران بلاک شدن از طرف اینستاگرام و ریزش فالوورهای خود نباشید. از جمله این سایت‌ها می‌توان به جی‌فالوور و گلدفالوور اشاره کرد.

نیما بازدید : 28 یکشنبه 14 دی 1399 نظرات (0)

طراحی وب اپلیکیشن: وب اپلیکیشن‌ها چگونه کار می‌کنند؟

وب اپلیکیشن

تنها لازمه برای اینکه وب اپلیکیشن‌ها بتوانند عملکرد خاصی را ارائه کنند، اتصال به اینترنت است. برای دسترسی به وب اپلیکیشن‌ها یک مرورگر کافی است و برای اینکه وب اپلیکیشن بتواند عملکرد قابل قبولی داشته باشد باید به دو صورت برنامه‌نویسی شده باشد؛ فرانت اند و بک اند. فرانت اند در واقع به ایجاد ساختار و ظاهر کلی وب اپلیکیشن می‌پردازد و این مورد دقیقا با کاربران در ارتباط خواهد بود و در واقع همان چیزی محسوب می‌شود که کاربران مشاهده خواهند کرد.

برای طراحی وب اپلیکیشن ‌ها (فرانت اند) از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند html و css استفاده می‌شود و در عین حال برای ایجاد عملکرد برای هر یکی از اشیاء ایجاد شده از زبان‌های برنامه‌نویسی مانند جاوا اسکریپت استفاده می‌شود. کدهای نوشته شده با زبان جاوا اسکریپت را می‌توان مانند رابطه میان ظاهر وب اپلیکیشن با سمت سرور در نظر گرفت.

قسمت بعدی وب اپلیکیشن‌ها سمت سرور و یا بک اند نام دارد که کارهای مربوط به ذخیره‌سازی اطلاعات و یا استخراج اطلاعات در این قسمت و به دور از چشم کاربران صورت می‌گیرد. سمت سرور هم مانند فرانت اند از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلفی م‌ تواند بهره گرفت؛ برای مثال می‌توان از زبان برنامه نویسی php و یا حتی جاوا اسکریپت برای ایجاد ارتباط با سرور استفاده کرد. انتخاب زبان برنامه‌نویسی مناسب هم می‌تواند بر اساس کاربردهای مختلف و همچنین در نظر گرفتن عوامل گوناگون انجام پذیرد.

نیما بازدید : 62 جمعه 14 آذر 1399 نظرات (0)

 


اپلیکیشن پرورش افکار با نام امیر شریفی پیوند خورده است. اگر به دنبال یادگیری راهکارهای موفقیت در زندگی هستید، حتماً برای یک بار هم که شده، اسم «اپ امیر شریفی» به گوش‌تان خورده است.

 در این اپلیکیشن کاربردی، مجموعه‌ای از تمامی راهکارهای موفقیت در زندگی گردآوری شده است. امیر شریفی که با تکیه بر تلاش خود به موفقیت رسیده است، تجربیاتش را با سایر کاربران ایرانی به اشتراک می‌گذارد.

امیر شریفی با مطالعه‌ی بیوگرافی و سرگذشت آدم‌های موفقی مثل استر هیکس ، ناپلئون هیل ، کوین ترودو ، دیل کارنگی، مارک فیشر، مایکل تالبوت، رابرت کیوساکی، ناپلئون هیل، تی هارو اکر، جوزف مورفی، پل مکنا، اسپنسر جانسون، کاترین پاندر، وین دایر، آنتونی رابینز، فلورانس اسکاول شین، ریچارد باخ، جک کنفیلد، والاس وتلز، برایان تریسی، جان گری و باربارا دی آنجلس توانسته‌ است مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از بهترین راهکارهای موفقیت را برای علاقمندان و طرفداران خود فراهم کند.  

در همان ابتدای فعالیت اپلیکیشن پرورش افکار امیر شریفی بیش از ۳۵ هزار طرفدار پیدا کرد. اکنون بیش از ۲۰۰ هزار کاربر در سراسر دنیا از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند.

امیر شریفی را به عنوان استاد مطلق قانون جذب و یکی از برجسته ترین اساتید شناخته‌شده‌ی دوره‌های موفقیت در ایران می شناسند. امیر شریفی در این اپلیکیشن سعی کرده است تا ساده‌ترین روش‌ها و تکنیک‌های دستیابی به موفقیت را برای کاربران شرح دهد. در ادامه به توضیح بیشتر این اپلیکیشن می‌پردازیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

سرفصل‌های دوره کارشناس جذب شوید

  • خواب‌ و بیدار
  • ارتعاش و مدارها
  • اگر اسکار را می‌گرفتم
  • شنا کردن در جهت جریان
  • سودوکو و تغییر اطرافیان
  • اهداف ناخواسته مشخص می‌شوند
  • قطب‌نما
  • نقش خاطرات
  • جایگاه توبه
  • شکرگزاری پاک‌سازی
  • ۲فایل تخصصی روابط 
  • ۲فایل تخصصی ثروت
  • ۲فایل تخصصی سلامتی
  • و

 

نیما بازدید : 18 پنجشنبه 08 آبان 1399 نظرات (0)

 

راز یک عروس جذاب و خوش اندام چیست؟

 

 

 عروس جذاب یک عروس خانمی است که در تمام انتخاب ها و حرکاتش دقت کند و حتی کوچکترین قسمت های جشن عروسی را با هوشیاری انجام دهد.

هر دختر خانمی دوست دارد در شب عروسی خود بدون کوچکترین نقصی باشد این وسواس در مورد اندام خیلی بیشتر مشهود است اما با توجه به فشار برنامه ریزی عروسی گاهی تبعیت از رژیم غذایی و برنامه ورزشی قبل از عروسی برای خانم ها دشوار می شود و ممکن است چربی های موضعی ظاهر دلخواه ما را در لباس عروس از بین ببرد. اگر شما هم چنین مشکلی دارید این نکات را بخوانید.

انتخاب لباس عروس جذاب مناسب 

 آنچه که همیشه در رویاهای خود به عنوان لباس عروس می پرورانده اید را فراموش کنید و به اندام امروزی خود بنگرید. در انتخاب لباس عروس باید بدانید کدام مدل لباس برای پوشاندن قسمت نامتعادل اندام تان مناسب است. مثلا:

 اگر بازوها و سرشانه ها بزرگ و قطوری داشته یا کمی قوز دارید نباید لباس مدل دکلته را سفارش دهید. در عوض لباس تان باید یا آستین کوتاه یا آستین حلقه ای باشد.

 اگر پایین تنه تان بزرگ است باید به دنبال لباس هایی که از زیر سینه گشاد می شوند باشید.

 اگر می خواهید بالاتنه تان را کلا جمع وجورتر کنید باید لباسی با نیم تنه گن شکل و تنگ و دامنی که از کمر پف آلود است را برگزینید.

 اگر می خواهید برجستگی های اندام خود را نشان دهید بهتر است از مدل ماهی استفاده کنید.

 اگر هم در هیچ یک از دسته های بالا قرار نمی گیرد بهتر است سراغ این مدل ساده و کشیده بروید زیرا بر بیشتر اندام ها می نشیند و ظرافت یک عروس را نشان می دهد.

 لباس زیر مناسب لباس عروسی تان را بخرید

  اگر لباس عروسی تان مدل تنگ و کشیده است حتما باید در بازار بگردید و لباس زیر کاملا اندازه و مناسب بدن تان را انتخاب کنید.

  برای این که بند لباس زیر تان از زیر لباس برجسته نشود یا نوار آن سبب جمع شدن پوست و بالا و پایین رفتن لباس زیر و ایجاد حالت برآمدگی و تو رفتگی در ناحیه پشت و زیر سینه تان نشود باید لباس زیرتان را دقیقا اندازه بدن تان بخرید.

  از آنجا که کیفیت و اندازه لباس زیر مخصوص لباس عروسی مهم است حتما از فروشنده بپرسید که پس از فروش تعویض انجام می دهد یا خیر؟

 

 ژست های عالی بگیرید

اگر می خواهید تصویر زیبای جشن عروسی تان همیشه در خاطرتان بماند بهتر است در تهیه عکس های عروسی دقت به خرج دهید. یکی از مهم ترین موارد در داشت عکس خوب، گرفتن ژست خوب است. برای این منظور هنگام ثبت عکس کمی سرتان را پایین تر بگیرید تا تیزی استخوان چانه تان در تصویر نمایان شود. بهتر است کمی هم بدن تان را به راست یا چپ متمایل کنید تا اندام تان در لنز دوربین کشیده تر نشان دهد برای چنین ژستی شانه های تان را محکم بالا و روبه دوربین بگیرید و پایین تنه تان کمی به یک سمت متمایل کنید. هر کس بعدا عکس را ببیند حتما از شما می پرسد:« برای عروسی ات چطور لاغر کردی؟»

 هنگام عکاسی بایستید

 حالت بدن در حالت ایستاده بسیار متفاوت از حالت نشسته است. اگر می خواهید در عکس ها اندامی متناسب از خود به یادگار بگذارید بهتر است ایستاده ژست بگیرید. البته توصیه ما به این معنی نیست که در تمام طول مراسم عقد و عروسی بایستید اما بهتر است این نکته را در طول عروسی در ذهن داشته باشید. نکته بعدی این که در روز عروسی سعی کنید شانه های تان را عقب نگاه دارید، پشت تان را صاف بگیرید و قوز نکنید. یک راه برای به خاطر سپردن این نکات مهم این است که فکر کنید میله ای از مرکز سر شما به سمت کمرتان فرو رفته و نباید اجازه دهید این میله خم شود.

کمی قد بکشید

 اگر چه بسیاری از عروس ها فقط هنگام گرفتن عکس و فیلم کفش های پاشنه بلند خود را می پوشند و در طول جشن کفشی راحت تر به پا می کنند اما پوشیدن کفش پاشنه بلند یکی از ساده ترین راه های بهتر درخشیدن در لباس عروسی است. تصور کنید 165 سانتی متر قد و 65 کیلو وزن دارید حال اگر یک کفش با پاشنه 7 سانتی متری بپوشید وزن تان همان 65 کیلوگرم می ماند اما قدتان به 172 سانتی متر می رسد. بعضی ها تصور می کنند پوشیدن کفش پاشنه بلند تنها سبب بلندتر به نظر رسیدن پاها می شود اما در واقعیت این کفش ها وزن را در نگاه بیننده بین طول قامت بلندتری پخش می کنند. البته بهتر است در عروسی پاشنه کفش تان بیشتر از 8 سانتی متر نباشد.

یک ژست خوب و زیبا برای عروس خانم ها

به جای این که بازوهای تان را به بدن تان بچسبانید کمی آنها را از خود دور کنید و کف دست های تان را با متانت در دو سمت کمر و پایین تنه تان بگذارید.

منبع : https://bit.ly/31HpUza

نیما بازدید : 24 دوشنبه 16 تیر 1399 نظرات (0)

 جوانی و زیبایی از نعمت‌های خدادادی است و باید برای حفظ آن تلاش کنید. افرادی که به چهره خود اهمیت می‌دهند، اعتماد به نفس بیشتری دارند. بد نیست شما هم بیشتر قدر نعمت زیبایی خود را بدانید و برای حفظ آن تلاش کنید. در این مطلب با ارائه 28نکته شما را با راهکارهای زیبایی آشنا می‌کنیم تا  بیشتر از جوانی خود لذت ببرید. طی این چهار هفته بیشتر به زیبایی خود اهمیت دهید تا بعد از اتمام دوران تغییرات ظاهری مثبتی را در چهره خود ببینید.


هفته اول

کلاژن‌سازی پوست را تقویت کنید
شب‌ها هنگامي كه به خواب مي‌رويد، فرايند ترميم پوست آغاز مي‌شود؛ در اين زمان جريان خون پوستي تندتر شده در نتيجه ذخيره اكسيژن پوست افزايش مي‌يابد و اسيدهاي آمينه پوست وارد عمل شده كلاژن توليد مي‌كنند كه دشمن شماره يك چروك‌هاي پوست است؛ اگر‌ فقط خواب كافي (حدود هشت ساعت) داشته باشيد اين اتفاقات مي‌افتد. خوشبختانه به راحتي مي‌توان خوابيد، فقط كافي است قبل از خواب از خواندن داستان‌هاي مهيج و پراسترس و گوش دادن به اخبار و خوردن قهوه خودداري كنيد.

بهترين راه رسيدن به آرامش: لباس خواب بپوشید تا راحت‌تر  آرامش را در آغوش بگیرید، نگراني‌ها وافكار خود را براي صبح فردا كنار بگذاريد. لپ‌تاپ و تلويزيون را خارج از محدوده ديد خود قرار دهيد.

بهترين فعاليت: ورزش جريان خون را تقويت كرده در نتيجه اكسيژن بهتر و بيشتر داخل اندام‌هاي حياتي و بافت‌ها مي‌شود، اندورفين‌ها آزاد شده و جايي براي استرس باقي نمي‌گذارند، در اين ميان پوست نيز بي‌نصيب نمي‌ماند (البته فوايد ورزش براي قلب، ريه‌ها، عضلات و خلق و خو لازم به ذكر نيست).

نرمش‌هاي اندام تحتاني، مناسب تقويت جريان خون است زيرا بزرگ‌ترين عضلات بدن شما را به تحرك مي‌اندازد، نظير بالا رفتن از پله، دوچرخه سواري، كلاغ پر و پرش به جلو. نرمش و ورزش باعث خروج مواد زائد از صورت شما هم مي‌شود، فقط 20 دقيقه نرمش و عرق ريختن پف زير چشم‌ها را به نحو چشمگيري كاهش مي‌دهد اما به خاطر داشته باشيد كه نرمش‌هاي شما حداقل چند ساعت با خواب‌تان فاصله داشته باشد زيرا هورمون‌هاي خوني كه بعد از نرمش ترشح مي‌شوند، نمي‌گذارند راحت و سريع به خواب رويد.

بهترين توصيه: هزارمين دليل براي حذف كامل شكر از رژيم غذايي. براساس مطالعات صورت گرفته شكر با فيبرهاي كلاژني پركننده پوست پيوند خورده، آنها را سفت وسخت كرده و در نهايت منجر به بروز چروك مي‌شود. گفته مي‌شود عملكرد كرم‌هاي زيبايي جديد شكستن اين پيوند كلاژن- شكر است.

هفته دوم

هر شب پاکسازی کنید
يادتان باشد هر سن و سالي كه دارد يا پوست‌تان از هر نوع كه باشد، پاك كردن پوست از آلودگي و دود و البته آرايش‌هاي صورت قبل از خزيدن زير لحاف، بسيار بسيار ضروري است.
به‌منظور رسيدن به بهترين نتيجه به جاي صابون، از يك پاك‌كننده ملايم ساده استفاده كنيد. صابون حاوي سورفكتانت (مواد شيميايي مولد كف) است كه موجب خشكي و تشديد چروك‌هاي ظريف پوست مي‌شود.

لایه‌برداری را فراموش نکنید: در اواسط دهه 20 زندگي، بازسازي سلول‌هاي پوستي از هر 21 روز به هر 30 روز كاهش مي‌يابد، و با ورود به دهه 40 اين زمان به 40 روز مي‌رسد.

براي داشتن پوستي درخشان‌تر خودتان سلول‌هاي مرده را جدا كنيد؛ با مصرف يك كرم لايه بردار، پوست شما سريع‌تر خود را ترميم و دوباره‌سازي‌ مي‌كند.

رتينوئيدها، نسخه درماني ويتامين A، بهترين ماده براي تسريع سلول‌سازي‌ است كه كلاژن‌سازي‌ رانيز سرعت بخشيده و خطوط ظريف صورت را محو مي‌كند. Renova و Retin-A براي پوست معجزه مي‌كنند.

رتينول،  از خانواده رتينوئيدها كه بدون نسخه در دسترس قرار دارد، ضد‌چروك و آكنه است اما هر دوي اين محصولات باعث قرمزي و پوسته پوست شدن پوست مي‌شود.

به‌منظور كاهش اين عوارض جانبي، مصرف فقط كمي كرم، به اندازه نخود، روي تمام قسمت‌هاي صورت و گردن توصيه مي‌شود.

اگر مي‌خواهيد ببينيد به اندازه استفاده كرده‌ايد يا خير، يك عدد دستمال كاغذي روي صورت‌تان قرار دهيد، اگر افتاد يعني كافي و به اندازه بوده است اما اگر به‌صورت‌تان چسبيد يعني بيش از حد استفاده كرده‌ايد.

 برای مشاهده ادامه مطلب " اینجا " کلیک کنید.

نیما بازدید : 52 جمعه 26 اردیبهشت 1399 نظرات (1)
فروش فوری و اقساطی " پژو پارس TU5" و "پژو 405 اس ال ایکس"در جدیدترین طرح فروش ایران خودرو قرار گرفت.

به گزارش عصر ایران، بر اساس اعلام ایران خودرو جدیدترین طرح فروش این شرکت از ساعت 10 صبح در روز یکشنبه 29 دی ماه 98 برای " پژو پارس TU5" و "پژو 405 اس ال ایکس" " آغاز می شود.

فروش فوری و اقساطی

دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام از الزامات ذکر شده و در صورت عدم دریافت کد کاربری امکان ثبت نام وجود ندارد. همچنین کلیه افرادی که در 18 ماهه گذشته خودرو ثبت نام کرده اند امکان ثبت نام در این شرایط فروش را ندارند .

جدول فروش به شرح زیر است/ برای مشاهده جدول در ابعاد بزرگ بر روی آن کلیک نمایید.

 

پیشنهاد میکنم خرید اقساطی ۴۰۵ تیوفایو از سایت آرمان خودرو را از دست ندهید
نیما بازدید : 11 یکشنبه 31 فروردین 1399 نظرات (0)

آیا خرید فالوور برای اینستاگرام مهم است؟

چرا فالوور اينستاگرام بخريم؟

اگر شما بتوانید به صورت اصولی و هدفمند از این شبکه ی اجتماعی استفاده کنید ما به شما قول می دهیم که در تجارت شما می تواند بسیار به شما کمک کند و باعث می شود که شهرت شما در این شبکه اجتماعی بیشتر شده و تجارت خود را به سمت موفقیت سوق دهید.

بسیاری از افرادی که در اینستاگرام فعال و در حال کسب در آمد از آن هستند می گویند: خیلی از صاحبان کسب و کارها فعالیت های خود را به سمت اینستاگرام آورده اند تا با استفاده از این پلتفرم خودشان را بهتر به سمع و نظر مخاطبان برسانند.

 

شما هم می توانید برای شروع به معرفی خود و یا محصولاتتان از خرید فالوور ارزان اینستاگرام شروع کنید.

البته ناگفته نماند که راه های دیگری هم برای جذب فالوور وجود دارد که دارای استراتژی و برنامه متفاوتی است. مانند فالوو کردن دیگران، پست کردن تصاویر و به اشتراک گذاری آنها با سایرین در شبکه های اجتماعی، کامنت گذاری و لایک زدن که باعث افزایش فالوور می شود ولی باید بدانید اینگونه روش ها بسیار زمان برده و باعث می شود برای رسیدن به فالوور دلخواه در بازه های زمانی مناسب نباشد.

بهترین استراتژی در جهت جذب فالوور به میزان دلخواه، خرید فالوور اینستاگرام می باشد بخصوص اگر شما بتازگی اکانت اینستاگرام ایجاد کرده و در صفحه خود فعالیت می کنید.

 

اما یک سوالی در این میان مطرح می شود چرا مسئله ی خرید فالوور اینستاگرام یا اصلا فالوور زیاد داشتن در اینستاگرام بسیار مهم است؟

چون بسیاری از کاربران زمانی که با صفحه شما برخورد می کنند و پست های شما را مشاهده می کنند تعداد فالوورهای شما را نیز حتما بررسی می کنند که اگر تعداد آنها بالاتر باشند ترغیب شده و شما را حتما فالوو یا اصطلاحا دنبال می کنند.

دقت داشته باشید که در خرید فالوور اینستاگرام محدودیتی در تعداد آنها وجود ندارد بعضی از پکیج های خرید فالوور به تعداد 100 و بعضی از پکیج ها 1000 تایی ارائه می شوند که می توان با انتخاب یکی از این پکیج ها و با توجه میزان بودجه خود فالوورها را سفارش دهید، توجه داشته باشید که پکیج ها بسیار متنوع و بیشتر هستند و این موضوع بستگی به جایی که قرار است فالوورها را خریداری کنید دارد. حتما در صورت نیاز از فروشنده بخواهید که پکیج های دیگری را که متنوع هستند نیز به شما معرفی کند.

سعی کنید فالوور اینستاگرام را از سایتی که معتبر و شناخته شده است خرید کنید،

نکته: صرف زمان برای ساخت یک پروفایل حرفه ای در اینستاگرام می تواند سرمایه گذاری عالی در فضای آنلاین باشد.

برای خرید فالوور ارزان به سایت زیر مراجعه کنید : https://goldfollower.com/instagram/cheap-followers/

نیما بازدید : 20 دوشنبه 25 فروردین 1399 نظرات (0)

فرش کاشان کد 15005 رنگ فیلی  1500 شانه تراکم 4500 گلبرجسته 


فرش 1500 شانه ریزبافترین فرش ماشینی جهان با بالاترین تراکم فرش


اگر بخواهیم ظرافت فرش  1500 شانه را با فرش دستباف مقایسه کنیم باید بگوییم این فرش ها از لحاظ تراکم بافت معادل فرش  دستباف 105 رج می باشند

فرش های گلبرجسته به دلیل رنگ آمیزی دستبافتگونه ای که دارند ، طرفدارهای بسیار زیادی در بازار فرش ماشینی به خود اختصاص داده اند  و این امر باعث شده فرش 1500 شانه گلبرجسته از محصولات پرفروش فرش ماشینی گردند بافت این مدل  فرش توسط دستگاه پیشرفته hci می باشد.

 

الیاف به‌کارگرفته شده در خواب فرش 1500 شانه  100% اکرولیک  با نمره ریز 50  و الیاف پود آن پنبه‌ی خالص است. استفاده از الیاف اکرولیکِ باکیفیت به‌صورت هیت ست شده، دوام و کیفیت بیشتر فرش، مقاومت بالاتر در برابر حرارت، درخشندگی فرش و پرزدهی بسیار کمتر و درنتیجه ضد حساسیت ‌بودن محصول را به‌دنبال داشته است.نخ های هیت ست همچنین باعث این می شود که آلودگی ها بسیار آسان پاک میشود.

 

ضمانت کیفیت محصولات 1500 شانه


ضمانت 5 ساله در برابر گسستگی اجزای فرش، عدم تغییر رنگ پس از شست‌وشو و یا تغییر لطافت آن و همچنین تضمین ارسال و تحویل سفارش مشتریان محترم در کوتاه‌ترین زمان بدون هیچ ایراد و نقصی از جمله مزایای خرید از مایراکس میباشد. برجستگی این فرش به گونه می باشد که بر اثر گذشت زمان یا شستشو کوبیده و از بین نمیرود.

نکته قابل ذکر در مورد برجستگی این فرش این است که سطح برجستگی فرش آن قدر زیاد نمباشد که شما هنگام جارو زدن یا تمیز کردن فرش دچار مشکل شوید.

 

مشخصات فنی فرش گل برجسته   1500 شانه تراکم 4500

 

 تراکم این  محصول  همانطور که توضیح داده شد 4500 می باشد که بالاترین تراکم فرش ماشینی و بسیار پر هست

.جنس نخ استفاده شده در بافت این فرش اکرولیک می باشد و نخ اکرولیک در حال حاضر بهترین جنس نخ موجود در بازار است.

مهمترین گزینه در فرش ماشینی نخ استفاده شده در ان میباشد که در محصولات تضمین شده ما استفاده از بهترین نخ شرط کارشناسان ما در قبول سفارش هست

یکی از گزینه های مهم در فرش 1500 شانه دستبافتگونه بودن طرح های ان هست که باعث زیباتر شدن مدل ها شده که همیشه بورس و ماندگار هستند

متراژ فرش 1500 شانه تراکم 4500 برجسته

طرح انتخابی شما در تمام متراژ های استاندارد تولید میشود و با سفارش شما در کمترین زمان ممکن تحویل خواهد شد

 

خرید فرش 1500 شانه : https://webfarsh.com/products/%D9%81%D8%B1%D8%B4-1500-%D8%B4%D8%A7%D9%86%D9%87

نیما بازدید : 37 پنجشنبه 24 بهمن 1398 نظرات (0)
بهترین مکان های گردشگری کشور مالزی در کجا قرار دارند؟

تهران- اکثر ما علاقمندیم آب و هواها و فرهنگ‌های مختلف را ازنزدیک تجربه کنیم، از یخ و برف‌های قطب گرفته تا گرمای کویرهای مختلف و در قاره‌ای زندگی می‌کنیم که امکان تجربه این موارد را داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، چه کسی می‌تواند از جذابیت سفر به مناطق مختلف و تجربه فرهنگ‌ها و اقلیم‌های متنوع چشم بپوشد؟ حقیقت این است که اکثر ما علاقه داریم آب و هواها و فرهنگ‌های مختلف را از نزدیک ببینیم و تجربه کنیم. از یخ و برف‌های قطب گرفته تا گرمای کویرهای مختلف! خوشبختانه در قاره‌ای زندگی می‌کنیم که امکان تجربه بسیاری از اقلیم‌ها را در اختیارمان قرار داده است. برای تجربه حال و هوای استوایی و آن جنگل‌های انبوه، لازم نیست تا آمازون سفر کنیم. در همین نزدیکی‌های خودمان، کشوری وجود دارد که جنگل‌های استوایی، آب و هوای گرم و مرطوب و البته فرهنگی باستانی را در آن می‌توان مشاهده کرد.

بله از مالزی صحبت می‌کنم. کشوری که به آسیای کوچک معروف است. هندو مسلمان و بودایی در آن با صلح و صفا زندگی می‌کنند. کشوری امن با طبیعتی زیبا که می‌تواند تجربه سفری لذت‌بخش را در اختیارتان بگذارد. مکانهای دیدنی این کشور نظیر برجهای دوقلوی پتروناس، غارهای باتو، برج کوالالامپور، کوه کینابالو، گنتینگ هایلند، بوکیت بینتانگ و چندین و چند جاذبه گردشگری دیگر، باعث شده‌اند مالزی یکی از کشورهای توریستی در آسیا باشد و مسافران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جلب کند. در این مقاله قصد داریم با بهترین مکان‌های گردشگری در مالزی آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

غارهای باتو

مجموعه غارهای باتو  یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم شهر کوالالامپور است. مجموعه‌ای شامل یک تپه بزرگ آهکی که سه غار اصلی و بزرگ و چندین و چند غار فرعی کوچک دارد و یکی از مکان‌های مقدس هندوها محسوب می‌شود.

نیایشگاهی به شکل غار که حدود  400 میلیون سال قبل به وجود آمده است و علاوه بر جذابیت طبیعی، مجسمه‌های کهن بسیاری را نیز در خود جای داده است.

کوه کینابالو

به نظر من، مهمترین ویژگی مالزی طبیعت آن است. مثلا برخی از زیباترین جزایر آسیا، جزایر پرهنتیان، جزیره ردانگ، جزیره سیپادان در این کشور قرار دارند. از این گذشته، ارتفاعات و کوه‌های مالزی نیز بسیار دیدنی هستند. به عنوان نمونه می‌توان به کوه کینابالو اشاره کرد. 

کینابالو برای مالزیایی‌ها مقدس است و به خوبی از ان محافظت می‌کنند. معروف است که این کوه در سال چند سانتیمتر حرکت می‌کند. کوه کینابالو در یک پارک جنگلی بسیار زیبا واقع شده است، یکی از مرتفع‌ترین کوه‌های جزیره بورنئو است و مراتع و تنوع زیست محیطی بسیاری را در خود جای داده است. علاوه بر شکوه و زیبایی کوهستان، آب و هوای تمیز و استوایی، بادهای موسمی، باغ‌های میوه و شکوفه‌های بهاری باعث شده است این منطقه یکی از مقاصد گردشگری محبوب مالزی باشد.

برج‌های دوقلوی پتروناس

مالزی طبیعت، سنت و مدرنیته را در کنار هم دارد. علاوه بر جذابیت‌های طبیعی، جلوه‌های زیبایی از معماری مدرن را نیز در این کشور می‌توان مشاهده کرد. برای نمونه می‌توان به برج‌های دوقلوی پتروناس اشاره کرد.

این برج‌ها که در پایتخت مالزی قرار دارند، جزو معروف‌ترین آسمان‌خراش‌های جهان محسوب می‌شوند و به یکی از نمادهای اصلی مالزی تبدیل شده‌اند. این برج‌ها تا کنون عظیم‌ترین پروژه بتن‌ریزی جهان هستند و تا قبل از سال 2004  بلندترین برج‌های جهان بودند. این دو برج 88 طبقه و با یک پل شیشه‌ای و دو طبقه به یکدیگر متصل می شوند.

برج کوالالامپور

برج کوالالامپور که با نام برج کی‌ال نیز شناخته می‌شود، یکی از مشهورترین دیدنی‌های کوالالامپور است. برج کی ال مانند برج میلاد، یک برج مخابراتی است و آنتن بالای آن به همین دلیل نصب شده است. جالب است بدانید در معماری این برج از هنر اسلامی الهام گرفته شده است و حتی مقرنس‌های هنرمندان اصفهانی نیز در آن دیده می‌شود.

منظره شهر از رستوران گردان و تراس این برج به شدت جذاب و دیدنی است و هر کسی که به کوالالامپور سفر می‌کند، نگاهی هم از فراز این برج به شهر می‌اندازد. 

گنتینگ هایلند

گنتینگ هایلند یکی از بهترین گردشگاه‌ها در آسیا است. یک تفرجگاه مصنوعی که در دل طبیعت ساخته شده است. آب و هوای خنک کوهستانی و تفریحات فراوان، باعث شده است این منطقه به یکی از محبوب‌ترین مناطق مالزی تبدیل شود. جالب است بدانید بزرگترین هتل جهان، که نام آن حتی در کتاب رکوردهای گینس نیز ثبت شده است، در این منطقه قرار دارد.

علاوه بر تفریح، می‌توانید از بناهای تاریخی و عبادتگاه‌هایی که در منطقه وجود دارد نیز بازدید کنید.

بوکیت بینتانگ

برای کسانی که به گشت و گذار در طبیعت یا بناهای تاریخی علاقه چندانی ندارند یا فضاهای مدرن را ترجیح می‌دهند، منطقه بوکیت بینتانگ یک گزینه عالی است. جایی که به عنوان منطقه خرید و تفریحی کوالالامپور شناخته می‌شود. هر چیزی که دل‌تان بخواهد در این منطقه هست. از مراکز خرید خیره کننده و هتل‌های پنج ستاره گرفته تا رستوران‌های عالی و باشگاه‌های پرطرفدار.

دقت داشته باشید که مهمترین عامل برای داشتن یک سفر لذت‌بخش، برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از خدمات مناسب است. در این راستا، بهترین گزینه استفاده از تور مالزی است. در این نوع از سفر هم هزینه کمتری می‌پردازید و هم آسایش خیال بیشتری خواهید داشت. می‌توانید تمامی موارد لازم را، مانند بلیت، هتل، برنامه پروازها و ... به مرجعی مانند سلام پرواز بسپارید و با خیال راحت از سفر خود لذت ببرید. با مراجعه به salamparvaz.com  پکیج‌ها، قیمت‌ها و برنامه‌های سفر به مالزی را مشاهده کنید.


https://www.mehrnews.com/news/4774736/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d8%b1%d8%af%d8%b4%da%af%d8%b1%db%8c-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d9%84%d8%b2%db%8c-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%ac%d8%a7-%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%86%d8%af

نیما بازدید : 54 سه شنبه 15 بهمن 1398 نظرات (0)

آچار آلن چیست و انواع آن

آچار از جمله ابزارهایی است که به دلیل کاربردهای متنوع آن در مصارف روزانه حتما بایستی چند نمونه از آن را در جعبه ابزار خود داشته باشیم. اگر چنانچه خودتان نیز دستی در فن دارید، بایستی به چگونگی کارایی آن آشنا باشید و بدانید که چطور و چه موقع از این ابزار استفاده کنید. آچارها در انواع مختلفی طراحی شده‌اند و هر یک ویژگی‌های منحصر به خود را دارا می‌باشند. برای باز کردن مهره‌ها، بستن پیچ‌ها و هرگونه کار قدرتی که شخص نمی‌تواند به تنهایی از عهده آن برآید، با استفاده از آچار و کمی فشار بر آن به راحتی می‌توان از قابلیت کارایی آچار بهره‌مند شد. گفتنی است که، برای تهیه آچار مناسب، بایستی از چگونگی کارکردهای آن آشنا باشید تا بتوانید در مواقع ضروری به درستی از آنها استفاده کنید. از آنجایی که مدل و نمونه‌های آچار در بازار بسیار است، با توجه به پیشرفت روز افزون در ساخت و تولید وسایل برقی از پیچ‌های شش گوش و یا شش ضلعی استفاده می‌شود که جهت تعمیرات و یا برطرف کردن خرابی و متصل کردن آن بایستی از آچار مخصوص به اینگونه پیچ‌ها استفاده شود. در اینجا ما به شرح خلاصه‌ای از آچار آلن که برای باز و بستن پیچ‌ های شش گوش به کار برده می‌شود، می‌پردازیم. همچنین به انواع آن و کاربردهایش در موارد گوناگون اشاره می‌کنیم

 

آچار آلن چیست؟

همانطور که گفته شد، آچار انواع گوناگونی دارد که یکی از آنها آچار آلن می‌باشد. آچار آلن که به صورت اِل مانند است، مقطع آن شمایل شش ضلعی دارد. گفته شده است که نام آلن از اسم یک شرکت آمریکایی در سال ۱۹۱۰ میلادی گرفته شده است که در واقع مختص پیچ‌های آلن که شبیه به یک مهره شش ضلعی است، به کار برده می‌شود. آچار آلن در قیاس با آچارهای قدیمی شکل مدرن‌تری دارد و برای باز و بستن پیچ‌های آلن که در بسیاری از وسایل خانگی، اتومبیل و برخی از وسایل برقی به کار برده شده است، استفاده می شود. پیچ های آلن نیز مانند مقطع آچار، شکل هندسی و شش ضلعی دارند که به راحتی می‌توان با گیر انداختن آچار آلن در پیچ آن را به حرکت درآورد. آچار آلن ، اغلب برای پیچ‌های شش گوش به کار برده می‌شود. اگرچه از آچار آلن می توان در مصارف گوناگون استفاده کرد اما مهمترین کاربرد آن اغلب جهت تعمیرات اتومبیل و دستگاه‌های صنعتی است. از دیگر کاربردهای آن تعمیر وسایل خانگی مانند یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، ماکروفر و نظایر اینها است که پیچ‌هایی در اینگونه وسایل به کار رفته که برای باز و بسته کردن آنها حتما نیاز به داشتن آچار آلن است. بدین ترتیب اغلب تعمیرکاران یک سِت کامل از انواع آچار آلن را همیشه با خود به همراه دارند. قابل ذکر است که بهترین و مرغوب ترین نوع آچار آلن از فولاد ساخته شده و دسته‌های بلندتری را نیز شامل می‌شود. اگر چه در کاور این نوع آچارها سایزهای متعددی گنجانده شده که هر یک از اندازه‌های آن برای تعمیرات ابزارآلات به کار آماده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. بطور کلی بهتر آن است که برای انتخاب آچار، آچارهایی که از فلز ساخته شده اند و در ساخت آنها از کروم وانادیوم به کار رفته است را تهیه کنید. آبکاری با کروم بر سطح فلزی آچار سبب می‌شود که زنگ زدگی و یا از هرگونه ضربه احتمالی جلوگیری شود. همچنین در هنگام خرید آچار توجه داشته باشید که ترک خوردگی و یا آسیبی بر آچار دیده نشود. پیشنهاد می‌شود قبل از خرید و یا تهیه آچار موارد کاربردی و مصرفی آنها را بهتر بشناسیم تا بتوانیم انتخاب دقیق‌تری داشته باشیم

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 908
  • بازدید کلی : 2,378